maandag 14 juni 2010

Beetje stil geweest...

... hier op m'n eigen blog. Eerst eventjes vertellen hoe het is afgelopen met m'n creatieve sollicitatie: dat is niets geworden. Jammer maar helaas. Ze hadden meer dan genoeg reacties van geschikte kandidaten die wel dichtbij woonden (het was in Lelystad), dus viel ik gelijk al af. Op zich vonden ze de insteek wel grappig, maar ze prefereerden toch de meer traditionele benadering. Oké, prima. Maar als ik nooit zoiets probeer, dan zal ik ook nooit weten of het beter werkt of niet! Het was in ieder geval een leuke oefening voor mezelf. En dat is misschien wel zeker zo belangrijk (vanuit mijn oogpunt dan natuurlijk).

De afgelopen maand zijn we ook nog op vakantie geweest. Heerlijk 2 weken naar Frankrijk, naar de regio net onder Tours. Erg mooi daar met al die kastelen en de wijntjes en kaasjes zijn er ook voortreffelijk. We hadden moeite om al het lekkers weer mee naar huis te krijgen qua ruimte, maar het is gelukkig toch gelukt!

Een tijdje terug (in december) had ik geschreven over m'n ereader. Nou, daar ben ik nog steeds heel erg blij mee. En wat een perfect ding voor mee op vakantie! Héérlijk!! Ik heb volgens mij 5 boeken gelezen en kon gewoon kiezen waar ik zin in had terwijl ik daar was. Ideaal. Het enige nadeel is, dat bij mijn leesgedrag de batterij geen 2 weken mee gaat en ik dacht eerst dat ik 'm niet via de auto-oplader opgeladen kreeg. Geen idee hoe dat nu zat, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Gelukkig maar, want ik zat (uiteraard) net in een spannend stuk van het boek! Desondanks is zo'n apparaatje dus echt een zware aanrader voor leesliefhebbers die niet al te veel willen sjouwen als ze op vakantie gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten